måndag 18 april 2011

det kom en kommtenar...

...på mitt föregående inlägg. "Hej Klappakatten, Vi på Tele2 är glada att läsa att du gillar vår senaste reklam och vi hoppas att du kommer gilla våra kommande också. Med vänliga hälsningar Michaela Lindell, Tele2." Sjukt random. Är detta på riktigt? Finns det Tele2-folk som har som jobb att googla "tele2" och sen kommentera träffarna? Det måste vara ett drömjobb. I alla fall för mig, som googlar så fort jag kommer åt. Michaela Lindell, behöver du en ny kollega? Jag skickar gärna över mitt CV.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Klappakatten,

Vi är glada att läsa att du uppskattar vårt inlägg på bloggen. Idag är det jag och min kollega Ida som finns tillgänliga ute i webb världen för att besvara och hjälpa kunder med sina frågor och eventuella problem de har. I dagsläget finns inga tillgängliga tjänster inom denna sektor men vilka lediga tjänster vi har uppdateras på http://t2fermi.tele2.se/Public/Recruit.nsf/framWeb?OpenFrameset.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2

michaela.lindell@tele2.com